ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENST KERESÜNK
Feladatok:
• teljes körű ügyintézés: rendelés felvétel, ügyfélkiszolgálás, számlázás
• havi gyűjtőszámlák elkészítése ( nagyon precízen)
• házipénztár vezetése (készpénzes fizetések lebonyolítása)
• heti nyilvántartások aktualizálása (konténerek, jégeladás)
• könyvelési anyag előkészítés (bejövő-kimenő számlák összerendezése)
• szerződések és egyéb dokumentumok kezelése (jégeladásról)
• szárazjég kiszállítások leszervezése ( egy kis logisztika)
• iroda mindennapi életének fenntartása (ásványvíz, irodaszer rendelések leadása)
Elvárások:
• problémamegoldó és jó szervező képesség
• ügyfelekkel jó kapcsolatot alakít ki és tart fenn
• megbízható, tisztességes hozzáállás
• erős felhasználói szintű számítástechnikai tudás: Microsoft Word, Excel
• hasonló területen, értékesítés támogatásban szerzett tapasztalat
• Előnyt jelent
• hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• angol és/vagy német nyelvtudás
Amit kínálunk:
• versenyképes fizetés, teljes bejelentéssel
• tisztességes és egészséges munka környezet
• fiatalos, lendületes csapat
Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület, Soroksári út 108. Könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, parkolás is megoldott.
Munkaidő: hétfő-csütörtök 07:00-16:00, pénteken 07:00-14:45.
Jelentkezés módja:
Jelentkezéshez küldje el fényképes önlétrajzát és adja meg nettó fizetési igényét.
Email: szarazjegkft@gmail.hu
Vissza